fredag 8 mars 2013

*ger mig själv Traderaförbud*




Ooookej... Det där med "vi vill inte handla så mycket eftersom vi inte vet vad det blir än" stämmer ju inte i den här familjen, Kenneth äger nu 15 par byxor, 9 pyjamasar, 20 (!) långärmade bodys, 7 kortärmade bodys, 2 långärmade tröjor, 2 t-shirts, en one piece-aktig overall och en tjock leo-overall.
Samt en låda med lite blandat smått och gott för små fötter och ett litet huvud. Plus en liten leksaksbil som är en present från Warjas, som för övrigt sett bäbisen på iPad-appen och hävdat att den är "stor som en monstertruck".

90 procent är nog begagnat, så det är ju rätt bra shoppat för typ 700 spänn va? Får hoppas att Kenta inte är en monstertruck på riktigt och går rätt in på storlek 68, då får hen gå naken efter två dagar.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.