lördag 15 juni 2013

Här ska Baby K (förmodligen inte) sova

Okej okej, jag kan nog sätta ett barnbidrag eller två på att Kenta snarare kommer sova mellan oss i vår säng och att den nymålade spjälsängen istället kommer bli en perfekt avlastningsyta för exempelvis ren tvätt, men en blivande mamma måste väl få drömma?

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Fint :) Det är något speciellt med en bäddad spjälsäng..

    Jag har lite av en efterlysning. Skulle vilja få tag i flanelltyg som passar sig till barnfiltar. Är ute efter färgglada tyger, mönster som blommor, stjärnor, prickar etc går bra. Hello Kitty och liknande figurer säger jag blä till :) Mitt problem är nu att jag har googlat och sökt och haft mig men inte hittat det jag söker. Är det någon som läser här som har ett bra tips?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sådär, efterlysning utlagd! Nu får vi se var det leder!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.